onsdag 12 november 2008

Limerickar.

Imorgon kommer vi inte ha tillgång till internet så vi kompenserar detta genom att lägga upp några limerickar.

Det var en ung man från Andorra
Som med rövhålet brukade morra
Ibland kom det bruna
Ur stjärthålets urna
Han med detta sin fru ville sporra

Det var en glad munk från Nepal
Som i sängen var väldigt verbal
Han skrek på sin fru
Knulla mig nu
Jag tror inte du har något val

En utbränd kassör från tibet
Tog i så han skrek när han sket
Ty stjärthålet sitt
Var fastsytt med mitt
Av en anledning som inte nån vet

(Tack till orrac som har varit medförfattare till några av dessa mästerverk).

1 kommentar:

Unknown sa...

Ni är ju inte kloka...
Men ni måste ju göra ngt rätt
Jag läser ju ändå bloggen

Den har ju Highs och lows kan man ju påstå, Malmöpolitikern/ hamburgaren på förra bloggen var lite hård tycker jag fortfarande

Tack som fan för annexet och gröna lund i somras! Välkomna tillbaka till vår vackra stad
/Fredrik